Menu Sluiten

Handelaars Opbergmeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over handelaars opbergmeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Handelaars Opbergmeubilair

Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Meubilair | Kantoren | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Handelaars opbergmeubilair

om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies handelaars opbergmeubilair specialisatie Ik ga akkoord ik ga niet akkoord lbltogglenavigation totaalinrichting projecten over ons nieuws contact zoekterm kantoor meeting lunch onthaal akoestiek sfeer zoekterm deze website is eigendom van joye kantoorinrichting nv. Contactgegevens joye kantoorinrichting nv ter donkt deerlijk adres maatschappelijk zetel joye kantoorinrichting nv ter donkt deerlijk telefoon email infojoyekantoor.be ondernemingsnummer btw be .. Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden. Intellectuele eigendomsrechten de inhoud van deze site met inbegrip van de merken logo s tekeningen data product of bedrijfsnamen teksten beelden e.d. Zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan joye kantoorinrichting nv of rechthoudende derden. Beperking van aansprakelijkheid de informatie op de websit.

onze werkwijze vacatures werken bij casa vero realisaties ontdek onze realisaties virtuele tour blog maak een afspraak logocasavero onze werkwijze vacatures werken bij casa vero realisaties ontdek onze realisaties virtuele tour blog totaalprojecten interieur interieurontwerp interieurarchitect interieuradvies interieur op maat interieurinrichting hedendaagse binnenhuisinrichting keuken badkamer slaapkamer dressing woonkamer meubels op maat kasten op maat kantoorinrichting casa vero interieurs met een extra dimensie interieurinrichting kantoorinrichting kantoorinrichting voor rust in het hoofd bij de inrichting van uw kantoor komt heel wat kijken. Want orde op de werkplek is rust in het hoofd. Bij deze inrichting is ergonomie bijvoorbeeld een belangrijke factor u wilt rsquos avonds uiteraard niet naar huis keren met rug of nekklachten. Daarom garandeert casa vero u een mooie samenvloeiing van esthetiek en ergonomie de ideale.

De discipline van Handelaars opbergmeubilair

home services kantoorinrichting op maat totaalinrichting kantoor ergonomisch kantoormeubilair projects concept places duurzaamheid insights team contact jobs nlfr hoe kom je tot een kantoor dat echt bij je organisatie past bekijk insight een speelse en uitnodigende inrichting voor argenta s nieuwe hoofdkantoor bekijk project elegant meubilair voor era versterkt zowel authentieke als moderne vibe bekijk project nieuwe kantoorinrichting verhoogt de teamspirit bij bruggeman bekijk project concept places ontdekken employee testimonial de impact van een nieuwe kantoorinrichting. Bekijk insight free download checklist hoe start ik met een kantoorinrichtingsproject bekijk insight smart workplaces for happy people. Buro project is specialist in het uitdenken en uitvoeren van fantastische werkplekken Wat betekent handelaars opbergmeubilair Onze aanpak heeft n einddoel corporate wellb.